Thanks for visiting my blog <3

Moving keys Pictures, Images and PhotosMoving keys Pictures, Images and PhotosMoving keys Pictures, Images and PhotosMoving keys Pictures, Images and Photos

Accept the fate.

"aku dah tak sayang kau, aku sayang kau macam kawan biasa, apa apa kau buat sorry aku takkan kembali"
*last text from him

He doesn't love me anymore, He doesn't need me anymore, He doesn't want me anymore. I don't know why you did this to me. Aku selalu doa yang hubungan ni kekal but at last hancur macam ni jee. Sekelip mata, semua berubah and hancur. Family aku dahh sayang sangat kat dia. Aku nakk jawab apaa nanti. "Dia tinggalkan amy". Takkan nakk cakap macam tuu. Hancur hati parents aku weh. Aku tak sanggup. Apa yang buat dia berubah macam ni sekali? Aku nak tahu sangat. Text aku punn tak reply. Why suddenly you leave me? Dugaan dugaan. However, aku kene terima semua ni, redha. Qada' dan Qadar Allah, sape kite nakk lawan kan? kalau ada jodoh, tak kemana kan. even terpisah tujuh lautan pun, kalau dah jodoh dia and aku. kite akan bersatu. Aku just nak yang terbaik dalam hidup aku :')  Kuatkan lah hambamu ini Ya Allah, Amin.