Thanks for visiting my blog <3

Moving keys Pictures, Images and PhotosMoving keys Pictures, Images and PhotosMoving keys Pictures, Images and PhotosMoving keys Pictures, Images and Photos

Tell me how :')

Macam mana nakk lupakan dia If nanti aku takk masuk asrama, stay SSI. Haaa susah susahh haih. It's very hard for me to forget all those sweet moments. Aku and dia satu skola. Berkawan 3 bulan, and couple 1 tahun 3 bulan. Total up, 1 tahun 6 bulan kawan dengan dia. Pergi skolah subuh2 pagi, sometimes before pergi skola, kiteorg text. Dahh sampai skola, say 'Hi' 'Goodmorning' and berbual lamaa. waktu pembelajaran nak start, baru dia balikk kelas dia. Kelas dia sebelahh kelas aku jee. So nampakk cikgu nakk naikk tangga, baru dia balik kelas dia. Almost every morning bagi surprise, datang kelas aku. Aku selalu jugaklah bawakkan dia bekal, cause mama suruh. em dia punn pernah bawakkan aku bekal. Tapii jarangg laa sbb dia kan lelaki. Yang aku ingat, dia pernah masakkan fries utk aku. cool yeaa. If dia banyakk homework, aku tolong dia buat homework tapi takde upahh leee. and same goes to me. Tapi aku jarang suruhh dia buatt kerja aku. If exam jee, kiteorg lawan keputusan sape yg power haaaaaa. Tuu best. bilaa takk puass hati, macam nakk balas dendam next exam. Tuu aku selalu buat. Aku nakk sentiasa aku atas dia, dia tak boleh potong aku. Nanti aku takk bolehh dudukk diam. menghadapp buku jee. Mama selalu tanya result aku and dia if ada exam. Sape menang, tak dapat apa apa. cool gitu kannnnn. And if dia tak faham, dia suruh aku ajar. and same goes to me lahh. Sama adaa, belajar kat library or rumah aku hm. Aku sukaa subject science, and dia banyak tak faham sangat about science ni sbb dia mcm tak boleh catch up apa yg cikgu dia ajar. tuu dia yg cakapp. i still remember. Last minute, time tuu dahh nakk PMR, aku ajar dia. Alhamdulillah dia boleh catch up semuaa. Aku nakk jadi doctor, that's why laa suka sangatt subject science. And dia sukaa subject math. Genius boy, sukaa sangatt kira kira. Time balik skola, dia selalu tunggu aku kat pintu depan kelas aku. Aku admit mmg aku kemas barang lambat. Dia jee yg selalu tunggu aku. Almost everyday aku org yg terakhir keluar dr kelas, and tutup pintu kelas. Dengan muka penat dia, tunggu aku even aku lambat. Kiteorg ada sewa locker kat skola. locker dia takk jauhh ngan aku, sekangkang kera jee. If dia buat surprise, dia letak bende yg dia nak bagi dalam locker aku cause dia tahuu code locker aku. after dahh letak apa yg patut, ambik yg patut, kiteorg terus turun hutan bandar. Em selalu jugakk laa mama hantar dia balikk sampai rumah. If dia tak balik naik aku, dia balik naik bas. If dia stayback, ada bola or rugby, kiteorg still text until game dia start. Dia active sports, aku jee takk. aku tak suka peluh2 haaa. Then time malam jee after maghrib, text kejap then buat homework until tengah malam. Dia text or call kejap then sleep. If hari sekolahh, macam tuu jee laa routine kiteorg. If weekends, lainn sikit routine kiteorg. Setiap 8 haribulan, mesti aku ingat. tuu lahh date kiteorg couple. 8.8.2010 ~ 20.11.2011. Number phone kiteorg punn sama, cuma angka last dia 7 and aku 8. Aku memang sukaa number 8. Time birthday aku or dia, monthsary, annyversary kiteorg tuu yg cool. Dia memang sukaa buat surprise. Aku sempat celebrate birthday aku ngan dia sekali jee. Dia sanggup datang rumah, bawak cake hadiah segalaa tuu. Time tuu memang aku terharu sangat sangat. Dia suka berpakat ngan mama, kakak aku and adik aku if nak buat surprise. Memang terharu gilaa. Dia sukaa nyanyikan lagu untuk aku. Suara dia sedap, seriously. Emm aku sempat celebrate Hari Raya dengan dia 2 kali. First year, kiteorg choose colour merah untuk baju kurung and melayu. Second year, colour turqoise pulakk. Bile pakai baju sama colour dengan dia, rasaa mcm semangat gilaaa. Happy gilaa aku dapat jumpa family dia. Dia dapat jumpa family aku. Err haa aku pernah pergi konsert maharaja lawak kat JB dengan dia, that time parents dia yg hantar kiteorg pergi sana. Best sangat. Aku ni kuat merajuk kut. Actually saje mcm nak ambik perhatian drpd dia. well, cakap pun perempuan kan. If aku merajuk, dia sanggup dtg rumah cause nak pujuk. Haa kelakar jee. Dia stay at Larkin and aku stay at  Bandar baru uda. Pernah satu kali tuu, aku merajuk err takk tahu sebabnya apaa. Dia call aku suruhh keluar depan rumah, that time malam. Dalam ego2 aku pun, ada jugak rasa kesian. so aku keluar, suddenly depan gate rumah aku ada satu teddy bear yg comel and chocolate erm and surat. At the same time, aku tengok kat luar takde sape2 punn, dia call aku and cakap yg dia nmpk aku. Tapi aku tak nmpk dia punn. Terus jee masuk rumahh balik. If dia bagi chocolate, mmg aku terus cair. Sebab aku mmg terlalu sukaa makan chocolate especially if dia yg bagi. Normal kann. Teddy bear yg dia bagi tuu, kiteorg letak nama dia 'Lola'. berdekak kann haa tapi best before sleep cakap dengan teddy bear. Gilaaa kan? that's me lol. Dia kerap jugak lahh datang rumah aku. Because family aku suka dia. Senang cite, family aku dahh sebati dengan dia. If dah sebati, memang susah nak diasingkan right?  Dia terlalu banyakk bagi aku barang2 yg selalu perempuan sukaa. Aku suka time dia action nak pakaikan cincin or rantai hahh. Aku still ingat, time tuu kat cs. aku tengah jalan dengan member aku, dia punn ada sekali. Aku ternampak ada flower and dalam tuu ada ring. Aku cakaplah kat member aku yg bende tuu lawa, aku sukaa. Suddenly, 'dia' suruhh tunggu kejapp tapi jauhh drpd kedai tadi. Aku macam curious gila that time. Dia tinggalkan aku and dia suruh tunggu kejap. Suddenly dia datang balik and suruh aku tutup mata. Aku terkejut gila and pelik sangat. Tapi aku buatt ajee. And bilaa dia suruh aku bukak mata... rasa mcm nak pengsan pun ada. macam mana dia boleh tahu apa yg hati aku nak. Dia bagi bende yg aku cakap ngn member aku tadi, flower dalam tuu ada ring. haa maybe dia terdengar perbualan aku ngn member aku kot. Erm yang rantai pulakk lagi syokk. aku adore satu rantai ni tauu. rantai lambang Superman. Haa aku sukaa panggil dia superman, mmg tuu panggilan dia. Time monthsary kiteorg, dia bagi rantai tuuu. That time dekat Danga bay, dia pakaikan. Entahh macam mana dia tahu apa yg aku nak beli. dia dahh beli duluu. Maybe sbb dia tahuu aku sukaa semuaa benda yg berkaitan dengan Superman. Banyak gambar aku and dia yg aku save dalam pendrive, computer. Recording yg kiteorg buat time on the phone dengan dia. Before sleep mesti aku dengar recording tuu. Dia nyanyikan before sleep lagi. Video yg kiteorg buat lagi. Time tuu tengah happy. Video kiteorg menari punn ada jugakk haa. Aku tak boleh lupaa. Terlalu banyak kenangan aku dengan dia. Next year nanti macam mana aku nakk face all this without him? macam mana nak lupakan semua ni? Someone can tell me how can i forget him? Its not easy. Kalau pejam mata, celik balik dahh lupa semuaanya kann best? haih. Sometimes aku rasa mcm nakk tukar otak jee. He's too perfect in my eyes. Hm but semuaa boleh berubah. Memang hati aku sakit, tapi nak buat mcm mana lagi kann. Dia yang nakk semuaa ni. Aku kene terima. This is my love story. If aku cerita semuanya mmg smpai bile bile punn takk habis kann. Sharing is caring. However, Life must go on. Semuaaa kenangan ni, aku akan simpan baik baik dalam hati :')



"Tuhan tolong lembutkan hati dia, 
untuk terima aku seadanya, 
kerna ku tak sanggup, 
kerna ku tak mampu, 
hidup tanpa dia di sisi ku"
  ♥.




Flashback make me smile, but the pain is still here, in my heart :')